Wedges Idaman Hati Dinda

wah tajuk xhengat ko!mcm ditujukan kat sape2 je…ehem2..uhuk2..apesal mcm nk batuk2 je ni

hahahaha kan smlm aku ckp aku berkenan ngan satu kasut tu kan..adooyaiii xleh tido mlm dibuatnye *padahal tido siap berdengkur…

hm…korang apekah patot aku beli wedges ini..dgn keadaan ekonomi ku skrg..hutang dah RM800++..even xhutang dgn org laen..hutang ngan diri sendiri…tp tetap hutang kan??

aku dah ade sandal clarks..mmg selesa sgt..mmg pg mane2 aku pakai yang tu je..g keje ke..kenduri ke..tp lama2 rasa mcm xsesuai *ceh tibe2 je rasa xsesuai..selama ni ok je

yela sandal tu rendah..kalau pakai baju kurung mcm mak nenek la pulak..hehehe i mean mcm org tua..pastu g kenduri lagi la..atas elok je pakai kebaya segala..tibe2 kasut org tua *tu dia alasan lagi

cantek x???alahai..bila pakai kat kaki aku terletak je *hambek ko..alasan buat kali ke-3..kalau hati dah terpaut tu kan..

act ade 3 kaler..black, brown n green..ala2 hijau lumut gitu..pilihan aku mest lah brown..katenye choc maniac kan..aku sebenarnye belasah je sume kaler..tp brown/choc yang paling menggetarkan jiwa aku..hohoho

tp harga mak aih…RM298.00..akhir bulan mkn pasir la jawabnye kn..dah la bulan ni adalah bulan utk renew roadtax…aih!

tolong la kawan2 ku yang budiman…adekah patut aku beli wedges ni=) @ =(

aku sgt suke wedges..ko nak lari ke..jalan laju2 ke..sgt selesa..dah la ofis aku tu kn turun naek tangga…huh! *alasan bertimpa2 datang..hahahaha

nota kaki:aku rasa nk tempek wishlist la kat sidebar sebelah ni..hehehe gedix x?kunun2 ade org nak tunaikan la tu=p

27 total views, 1 views today

14 Comments

  1. dyla:aduh akak..itu la yang buatkan yani xtido mlm..hm…cane eh..ikotkan hati nk je beli..bia xmkn..hahaha yele tu xmkn!

    fiesyah:ayyya tu la pasal..tp kalau ade lagi bulan depan..mampukah diri ini membelinya..hehehe

  2. haiyooo yani…tersgtlah menggetar jiwa tengok kasut tu. Kalau hang pakai memang gedebomgedebas..

    dah bekenan tu beli jea lah..RM 298..lebih kurang RM 13.54 untuk 22 hari bekerja..

    so hang cubalah kurang-kurangkan apa yg patut pada harga RM 13.54 sehari…ok?

  3. nafsu mmg dah menggelegak nk beli wedges ni..nyesal g tgk smlm..hahaha

    N beli wedges crocodile..sgt selesa..akak pon nk rembat satu..ade kaler soft pink..putih n black..

    tgk kat jusco..hehe adik2 akak sume ade..akak akan menyusul..hehehe

  4. cantik gak nih
    agakĀ² kaler hijau lumut tuh cantik tak…hiksss

    baru jer cashoutkan duit nuffnang nih leh berangan nak beli wedges nih…hiksss

    ~yani, jemput ler dtg besday party avin damia 9/8 nih…:)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge