Tok Ti Masuk Wataniah

baru ni tengok kat Melodi ramai rupenye artis masuk askar wataniah..ingatkan tok ti je..aku pon tak tao ape agenda disebalik semua ni..latihan selama 39 jam tu!


banyak ke masa dorang ni?setao aku dorang adalah sangat bizi..entahlah..kalau aku memang agak sory la untuk semua ni kan

bak kata tok ti..dia menggunakan masa terluang yang ada..selama ni dia bahagikan masa untuk bisnes..nyanyian dan family…so untuk wataniah ni akan mencelah masa antara-antara tu la..mana yang sempat..

yang aku pelik tu..kalau nak celah setakat 5-10 minit tu maybe senang la kot..ni latihan sume ni mesti la dah ade jadual dia sendiri kan?entahlah sebab aku sendiri pon konfius ape sebenarnye yang akan dorang jalani untuk askar wataniah ni..ada sape-sapa tao tak?

aku ambik gambar ni sebab aku suke tok ti je pon..tabik hormat dalam uniform askar pon tetap MANTOP!hihi

tapi gambar ni yang paling menarik…kat atas dah cantek dah pakai uniform..sekali pakai heels youuuuuuuuu..kalau dah artis tu kan..ahaha awat la tak pakai je kasut askar??

gambar

nota kaki:kekaguman dengan semangat tok ti..ada je benda baru dia nak buat..dan dia akan pastikan apa yang dia buat tu betol-betol berjaya…dia sangat komited!syabas~~abes la ni kalau orang yang minat tok ti baca..ahaha

2 total views, 2 views today

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge