Tinted Terbaekkk

hm..pagi2 lagi jalan jam yang amat..confuse kejap aku ni kat KL ke TRG??ahahha

sekali kawan aku kol ckp ade xcident atas jambatan..trafic hampir xbergerak..ayyooo..mujur aku sempat patah balik lalu jalan jauh..ade kawan aku yang terperangkap..xdapat nk patah balik la jawabnye..harung je la…xgitu SALMI?? *saje kasi glemer nama die..die baca blog ni owh..kn?kn?

biasanya nk g ofis ambik masa 10minit je…sekali sampai ofis lepas sejam lebih!huh…sabor je la pagi2 mcm ni kan

ok2 bukan itu isu aku skrg..isunya adalah tinted kete aku…smlm aku tumpang kawan pg keje..then hari ni baru berani bwk kete tu..malu tok sah ckp la..dan2 arini die nk jam kn??

td ade kete potong line aku..then masa nk meyelit tu aku tgk die bantai gelak kat kete aku..WAK LUUU..malu mak noks=p

tp aku mcm biasa la..cover..cover..buat muka serius sambil dahi berkerut!ahahhaa peng’cover’an terbaek owh!

sampai ofis ade lak ofismate tegor..’cantik tinted..JPJ xlepas ni’ adoooiii panas je…tgk ah pasni dapat je cermin nak tinted 120%..ahahaha konon la..cermin pon xbuat lagi ade hati nk g tinted


smlm dah survey harga cermin..RM300..tinted lagi..adoooyaiii=(

wei dah sama ngan harga wedges clarks yang aku nak tu..tp demi kete ku…sanggup ku korbankn..ceewaaaahh!

nota kaki:aku xde bape ade mood harini..kepala adalah saket dan berdenyut2..tp jangan risau..aku xde nk marah2 org xtentu pasal..aku adalah COOL!ahahhaha

17 total views, 1 views today

5 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge