Tegangkan Kulit Anda

pagi tadi masa bfast..adalah mak aku keluarkan Capuccino Colagen Aljabbar..wah colagen?capucinno?haruslah terbeliak mata den nengok nye..

mak aku awal2 da pesan..”ni mak punye..jangan sebok2 nak ambik..nak beli sendiri”

aku pon buat muka sedih la..mak aku minum depan aku…telan air liur je la..aku siap tanye mak

best x?
best..creamy lagi

saje je die tao..dah tao aku hantu kopi=(
da siap bfast..salam ngan mak nk g keje

pastu??aku sempat cilok sepeket!hahahahhha laarrriiiiiikkkkksss

so ni la hasilnya
buat dalam mug ikan kekek mak iloi2 aku ni


ni la airnya..
seminit kemudian..ni la hasilnya..hehehe hm tibe terase tegang la..ape yang tegang tu?teeeetttt talian anda terhenti seketika..hahahaha bole lak kan..tah pape je

kulit i terase muda remaja *ye skrg dah layak jadi mak org..xde remajanye lagi

wah sgt gedix!lariiiiiksss..

~daa

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. wahh…colagen gtu…tegang segalaa….hiks..

  2. oneyani says:

    ape yang segala tu N?teeeeettttt

  3. masviona says:

    nak gak tanya tegang kat mana tuh…hiksss…larikkksssss

  4. oneyani says:

    akak nant kite bisik eh…pst pst..hahahha

  5. Redbloodsnow says:

    pssttt…curik sepeket utk zie gak boleh??? hahahaha 😛

  6. oneyani says:

    nant yani curik untuk zie sepeket..pastu lanting kt zie..kalau xsampai kt srwk tu means da selamat masok perot yani la..hehehehe

  7. DYLA says:

    fuyoo, ganaz ni yani dah nak awet muda ni…

    sedap tak kopi tu?

  8. oneyani says:

    ahahha k.dyla ganaz ke?sedap..rase mcm capucinno kt kedai tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge