Tantek x????

semalam balik rumah pas keje..mak ckp baju dah siap..wah cepat betol..padahal br je anta tailor..hehehehe
haruslah kn…mak aku punye pasal..
tantek x???mak aku ni ade butik..so agak beruntung la sket sbb bj kurung aku mmg byk sgt..tp bj kurung je la..kemeja2 nan ado..ehhehehe

act dah lame xtempah bj kurung moden n kebaya bagai ni..sebabnye kt tmpt keje aku tu cm sopan sket..haruslah pakai baju kurung sajo..hehehe
ni aku buat ni xtao la nk pakai g mane…tggu ade kenduri kawen sajo la nmpk gayanye

selama ni aku dah terbiase mak buat baju..tp kali ni berbeza sket..sbb mak dah suh byr kain+upah..even mak suh byr harga modal je..
raya nant mest kene beli sndr baju..raya tahun lepas mak da start suh beli tudung sndr

korang kn fhm aku xpnh kelua duet nk beli baju ngan tudung selama ni..tu y jd kedekuts sket tu..tipu…bukan seket tp byk sgt kedekut nye

xsokak..xsokak..hehehehe mak bg free je la eh?alallala tayang mak..bole eh?

hehehe baju ni baru siap..so xde kemasan manik lg..nant da touch up betol2 aku tunjuk lagi k?
wah gile menunjuk aku ni..hehehhe korang jgn la mrh ye…

17 total views, 1 views today

16 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge