Takziah Buat Keluarga Achik Spin

Subahanallah..sesungguhnya ALLAH itu maha berkuasa…padanya kita hidup..dan kepadanya kita kembali

berita kematian achik spin di buletin utama tadi betol-betol menyentap tangkai jantung aku ni…

mane tidaknye dah lame achik tak muncul di kaca tv..or aku yang tak perasan die muncul..tup-tup tengahari tadi..aku tertengok la tv2..memang betol-betol ‘ter’ ye..sebab aku duk alih-alih channel nampak achik ngan nana..stop kejap tengok

tv2 tu memang sedang bersiaran langsung…tak sangka itu adalah kemunculan achik yang terakhir..betol-betol terkesan di hati..

apetah lagi nana yang baru je nyanyi dengan achik tadi, kawan-kawan terdekat dan kaum keluarga achik..macam mane keadaan isteri dia..

ya allah memang tak dapat nak gambarkan…dulu mereka pernah bersedih di atas kehilangan anak sulung yang baru beberapa bulan hidup..sekarang isterinya kehilangan suami peneman hidup…besarnya dugaan buat isteri arwah=(

achik di khabarkan terlibat dengan kemalangan..mpv yang dinaikinya terbakar..kejadian berlaku kira-kira jam 6 petang di area Kajang..berita selanjutnya bole tengok paper esok..aku bukan wartawan ye=p

berita ini juga lebih mengingatkan aku pada mati..yang tidak ade petunjuk nya..bersediakah aku untuk MATI??ya allah terlalu banyak dosa yang di dalam diri ini..keampunan demi keampunan yang aku perlukan…subhanallah…

takziah buat keluarga achik spin..

al-fatihah~

23 total views, 1 views today

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge