Semangat Merdeka

Lupakan entry yang sudah menghilangkan diri itu..membuatkan mood aku lari jauh meninggalkan blog…ahaha konon!

Eh korang duk sebok nak raya kan…sampai hari merdeka pon lupe..tengok ofis ni…very the semangat ko!


Aku ingat ade pesta ape baru-baru ni..rupenye meriah sbb nak gantung bendera


Ofis korang dah ke?


Ofis aku so so je..janji ado..ni ofis depan ofis aku..hihi

– Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge