Sama Tapi Tak Serupa


see…ape yang sama??

ehehe tang tudungnya la kan..

kebetulan tudung sama..baju pon tanah hitam…

tudung tu aku jual kat depa..i mean budak opis…aku ade gak buat biz tudung ni tp xberani lagi nak tembusi pasaran on9..sebenarnye malas..bole?=p

tudung berawning aku sangat la melambak…kate nak jual..sudahnye aku gak yang pakai…huhuhu tudung bawal memang dah tolak tepi…

sape nak??angkat tangan=p

nota kaki:agaknye tudung berawning ni trend semata ke?

13 total views, 1 views today

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge