Salam Lailatulqadar

Salam 23 Ramadhan

Bangon pagi ni aku dapat sms dari ofismet yang mengatakan insyallah semalam adalah malam lailatulqadar..tengok cuaca pagi ni mendung semacam je..mungkin ye..mungkin tidak..Allahuallam..

Takde sapa pon dapat cakap bila sebenarnya malam yang penuh rahmat tu kan..hanya Allah yang tao..bagi mereka yang betol-betol memanfaatkan malamnya dengan ibadah..maka dia tak terlepas la menikmati rahmat tersebut kan?

Teringat kata-kata my boss..jangan la kita kejar sangat malam lailatulqadar..apa yang penting perubahan yang baik dalam diri kita selepas bulan puasa..tu la petanda terbesar yang kita dah temui malam tersebut

So korang rasa adakah korang istiqamah melakukan ibadah sunat dan segala ibadah lain selepas bulan puasa ni?moga yang terbaik buat kita semua ye..

Nota kaki: kalau malam semalam adalah malam lailatulqadar..aku la insan paling rugi sekali sebab dah collapse awal-awal lagi kah kah kah

– Sok Sek Sok Sek using BlogPress from my iPad 2.

16 total views, 1 views today

2 Comments

  1. kite org pon yani, masing ngatuk..sebb semalam pakcik ha hok duk kat banggol pauh meninggal..adik aboh~ saksi nikoh ha~

    sedoh gok..memang dr pgi tu sibuk la…ha ni dok tolong byk tp sebb pg2 g tolong kemas kat umoh arwah..org dok mari ag masa tu~

    kalo betul mlm td mlm lailatuk qadar, yaoh chik adi ha insan yg bertuoh…masing2 kata ye g tido je sebb terlepas seksa api neraka 🙂

  2. mungkin sebab pagi td hujan lebat selebat2nye..n gelap je macam malam..

    tp fit pkol 2 pon tak tido lg, anak wat perangai jek..siap tgk2 tingkap sume..tp kalau yea pon berlaku mungkin Allah tak kasi nampak kot..tak ckp amalan..huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge