Saket

knp la dgn aku ni…sejak balik dr KL saket je manjang..skrg aku tgh saket pinggang..lenguh yang amat…nk kate period pain..aku baru je lepas..lenguh die xyah ckp la..smpaikan tdo aku xalas bantal..

pastu smlm aku beli ubat selsema dari farmasi..da mintak ubat yang xngantok..tp bile mkn..makin menjadi2 selsema aku..kepala pon berat semacam je…smlm ms ambik Safiq dari tusyen aku lalok semacam..seb baek dekat je..dan aku selamat lagi..hehehe

pastu smlm aku ngada2 nak tido ngan mak aku..biase la saket kan..nk manje2 la sikit..act da 2hari berturut2 tdo ngan mak..sian mak aku..smlm die rimas lak aku tdo sblh die..die ckp cm gatal2 bile aku tdo ngan die..aku ms tu dgr je mak aku bebel..xlarat nk buat ape dah

sudahnye die bentang tilam tdo kt lantai ngan Safiq..duk berpeluk 2 beranak tu..aku?mestila conquer sorang2 atas katil tu

wah…skrg terasa hazab sgt duk atas kusi ofis ni=( nak diri lame2 pon penat!ape kene dgn badan aku ni eh???

~daa

nota kaki:ade sorang dak ofis aku ni byk lak die punye suruh aku…plz la aku xlarat sgt ni..bukan xna buat..tp mmg xlarat..nk je aku ambik MC=(

16 total views, 1 views today

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge