Rumah ku Syurga ku

bila sebut mcm tu..x tergambar lagi mcm mane indahnye kan..tp bile tgk gambar ni *aku cilok dr blog k.zai..hehehe barulah rase betol syurganya..ni belom syurga betol…alangkah indahnye ciptaan Allah
menurut sumber..xde satu jalan pon kt sini..hanya menggunakan bot sebagai pengangkutan..

sumber asli di sini

bestnya dapat rumah mcm ni…dapat g honeymoon pon da kire sgt bersyukur…verangan!ahhahaa

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. sekeping 50 ghia… ngehehehe…

  2. oneyani says:

    Alamak akak..mahal nye..xjadi la..letak pulang balik gambar kt akak..ehhehe=p

  3. Marsha~ says:

    mmg cantik.. tp larat ke nak kayuh sampan tetiap hari.. hehehehe

  4. mariam says:

    cantek gila dpt rumah cani!
    haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge