Retak Seribu

semalam pas keje aku lepak2 minum ngan kawan aku..da selesai sume bile nak pg kat kete masing2..tibe2 kawan aku ckp

k:eh apesal cermin belakang tu?
a:knp?ape die?
k:mcm cermin pecah je..
a:jangan la maen2…

cuak giler keadaan masa tu sbb laptop aku tinggal je dalam kete..aku cek laptop ade..then kawan aku cakap ni bukan sbb org nak pecah masuk..tapi cermin tu retak seribu..


aduh bile tgk keadaan cermin yang retak seribu ni…retak jugak hati aku=(

keadaan cermin bila dah dipecahkan..selepuk jatuh..kawan aku pecahkan ngan batu..then terus sepak je..hehehe kasar je bunyi..tp itu je la caranya kan


ni la hero of the day..uhuk uhuk..jangan perasan lebih eh u..ni kawan aku abu..

tgk la rupe kete aku..dah dapat tingkap baru..ahahhaa plastik sampah pon plastik sampah la..

ni la rupe tuan kete..sedih pon tetap senyum demi gambar…apekah???ahahaha

thanx pada sume yang tolong aku..abu..’si dia’ dan jiran aku..knp tibe2 masuk bab jiran?ehehe

kete aku kan letak sepah2 tepi jalan..so jiran aku offer garaj die suh letak kete sementara..yela takot gak org pecah masuk ke..hujan ke..dan malam tu mmg hujan=(

cermin kete aku crack sbb keadaan cuaca yang extrem..bukan sbb ade org pecah masuk ke ape..sekian…

nota kaki:melayang lagi la duet aku..thanx jugak pada ‘si dia’ sudi tolong aku

30 total views, 1 views today

9 Comments

  1. N:tao xpe..mane nak ganti cermin lagi..tinted lagi..adooyaiii xde clarks mane dah lepas ni..hehee

    ciare:bahaya bile kete terdedah..nak2 kn embun..dulu yani rajen gak jirus air pagi2..lama2 mlasa dah..huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge