Musim Durian Mengawan

Bukan orang je mengawan..durian pon mengawan kot!hihi

Tahun ni memang betol-betol aku jadi giler durian..tahun lepas makan dapat seulas dua je sebab ngandungkan Hadif..tahun ni macam orang kemaruk makan..dah macam makanan ruji pon ye..suami terpaksa dan dipaksa pegi beli selang 2 hari sekali…bole?ahahaha

Dulu aku suke durian kampung..sekarang dah terjebak dengan durian D101..terbaek ah!tapi harga je kurang terbaek..rabak poket wooo…even orang duk pung pang pung pang musang king..tapi tak berapa kena dengan tekak aku

Dekat-dekat nak puasa ni bole dikatakan hari-hari dapat durian free kat ofis..makan berebut lagi la nikmat tak terperi

Kalau dulu aku makan durian xabes la sebijik..sekarang 2 bijik pon belom tentu cukup lagi…alahai…nasib tak efek penyusuan aku kat Hadif..alhamdulillah dia ok je(ke aku buat-buat ok??) kalau panas on ekon hihi kejam giler

Ok la balik keje nanti nak balun beli durian lagi..dah dapat port baru kat Bukit Kor,Marang..durian fresh baru kutip(not petik) borong sepuas hati!

Selama ni beli kat Pasar Payang je..gini la nasib orang tak de kebun kan

18 total views, 1 views today

5 Comments

  1. hohoho…bos dgn org kuatnye disebelah…hakhakhak….sm mcm sy dulu2…oleh sebab xleh mkn durian ms pregnant dulu,tahun lepas dan tahun ni,pulun gile…mcm dok penoh jupe durian…hahahahah..tahun ni pun dok abih lg kegilaan…mcm org kemaruk pun ada.hihihi..rindu gossip2 kite..heheheh…jom jmpe buke pose sesame…^^

  2. hohoho…bos dgn org kuatnye disebelah…hakhakhak….sm mcm sy dulu2…oleh sebab xleh mkn durian ms pregnant dulu,tahun lepas dan tahun ni,pulun gile…mcm dok penoh jupe durian…hahahahah..tahun ni pun dok abih lg kegilaan…mcm org kemaruk pun ada.hihihi..rindu gossip2 kite..heheheh…jom jmpe buke pose sesame…^^

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge