Misteri Wanita Bertudung Oren

tu dia…sapekah yang sangat misteri itu??

bertudung oren…berbotol air oren..nun kat hujung sana pon ade marker oren!

fuh lengkap ko…silap fon oren xmasuk sekali..

jeng jeng jeng
.

.

.

.

.

.


tu dia muke wanita misteri bertudung oren!ahahha ops sory bukaan idung xdapat di bendung..xsempat nak cover orang da snap=p

ahahaha bengang je korang sume…tah hape yang misteri sangat nye kan

sesaje bagi entry lite-lite dipetang hari ni…rest sket otak yang da berselirat dengan keje..owh!bunyik mcm bizi nau je ko yani..

katenye…

weck sekali…

ni bukan tiru redmummy tu ye..itu diva memang peminat merah dan sume barangnya adalah merah

aku sekadar kebetulan saje…redmummy tetap paling mantop meletop dan kebabooom!

pst:aaaii yani makin ko kate nak privatekan blog..makin byk pulak entry ko ni…rezeki idea katenye..ahahaha

nota kaki:credit to hilmi ngambik gambo aku buat keberapa kalinya tah aku xtao…moga skill ko makin bercambah macam ‘cambboh’ ahahaha

17 total views, 1 views today

10 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge