Kene Roboh


tadi baru je dpt MMS dari mak aku..hahahah lawak..gaya mcm rumah aku nk dirobohkan..aritu dapor kene boom!entry tu baca kt sini

tggu je la eh..pe cite seterusnya…aku xletak lagii gamba dapor ms kene pecah tu…dinding ruang tamu pon dah dipecahkn..dah plaster balik..pon xambik gambo..

gini la gayanya kalau tanah rumah sekangkang kera..pecah sane..pecah sini..extend nye ciput sajo…hehehe

k la..layan je la..rumah aku skrg da xrupe rumah…ayyyak..sian mak setiap hari kene beli makanan..kopak duet mak lagi..aku tao makan je~lalalala=p

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. DYLA says:

    gaya mcm nak buat umah besar je tu yani..

  2. oneyani says:

    besar amende nye akak…name pon tanah sekangkang kera je..tu sbb nk runtuh da porch kete..so kena la renovate sket..tp besarnye tetap same!hehehe

  3. shidaradzak says:

    takpe yani..tu bakal buat ymah lagi besar tuh..tungu jelah nanti hehehe

  4. oneyani says:

    huhu besar la sgt..tanah sekangkang kera sajork

  5. ni rumah yang mana 1 ni?..nampak mcm 2 lot rumah je ni..kompius kompius..hehe

  6. oneyani says:

    ahahah memang pon 2 lot..dua2 kene runtuh..so dua2 jugak kn renovate..xleh buat satu je..nant y sebelah runtuh

  7. wahh…abes sumerr pecah sudaaa..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge