Kekasih Halal by Wali Band

adeh syok campur tangkap leleh dowh aku layan lagu ni…wali band sebelum ni glemer dengan lagu cari jodoh dan yunk..then lagu ni adik aku duk nyanyi-nyanyi..macam syok la..aku pon ape lagi layan la…korang nak lagu bole google sendiri..lirik je aku tempek kat sini..selamat menangkap leleh!~~
aku telah lelah
memilih memilah mencari wanita
siapakah dirinya
yang kan menjadi kekasih halalku
tiba-tiba aku terpana
ada kejutan tak terduga

dia gadis berkerudung merah

hatiku tergoda tergugah
tak cuma parasnya yang indah
dia baik dia soleha

Dia gadis berkerudung merah
bawalah diriku padanya
takkan habis ku berdoa
jadi kekasih halalnya

jadikan diriku halal memeluk halal menciummu
lekaslah jangan tunda
untuk menjadi kekasih halalku

itu itu dia gadis berkerudung merah

hatiku tergoda tergugah
tak cuma parasnya yang indah
dia baik dia soleha

::sekadar gambar hiasan::

aci tak gune gambar ni..ahahaha maafin..feelling model kejap kat blog sendirik=p

nota kaki:dengar sampai nak muntah..tu tabiat aku bile dah suke gegiler lagu tu..duk ulang lagu tu je seketul..cukup sebulan…aku tanak dengar dah!ehehhe

16 total views, 1 views today

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge