Kasut Makan Tuan

adeh la…abes la gelaran ratu high heels buat aku…ahaha aku yang gelarkan sendiri kot=p

petang smlm masa nak balik duk syok borak-borak ngan kak bie..sekali aku terpeleot gedebuk jatuh secara ayu kat celah pokok bunga…nak jugak tu secara ayu!muahaha

nasib baek jatuh sampai paras lutot je..xdela macam nangka busuk gedebuk jatoh kan…tapi aku tao ‘mr.pilot’ nampak kejadian itu..mest die duk tergelak-gelak di sebalik wisor helmet nye…

eleh buat-buat xnampak eh…i know la u…muahahahaa..eh apesal aku yang tergelak?owh cover malu…xpe..xpe..maafkan diri sendiri=p

inilah kasut yang telah memalukan tuannya sendiri…owh primavera 3 inci ku…tp bukan silap dia pon..dah tuan nye pon duk kalot sangat bercakap..bukan nak tengok bawah…sekali ade jalan xsekata daaa…

ni ha tempatnye…xpuas ati tu..pagi datang keje teros snap tempat kejadian!

owh..kreadibiliti aku belom tergugat lagi sebagai penggemar kasut tinggi…bukan aku xreti pakai…tapi lubang tu yang duk tengah jalan…bole gitu??

muaahahahha gelak cover malu lagi=p

26 total views, 1 views today

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge