Itik Gembo Gembo..Jalan Kedek Kedek

ingat x lagu tu..dari kumpulan A to Z

meh sket nak share itik aku..hehehe


see shomel x??alala shemong-shemong *ayat k.airen hehehe


sekor mak..sekor laie anak..tp susah nau nak ambik gamba dua2 ekor…malu2 gitu macm tuannya…auuuwwch!


tu rumah die..dalam mouse aku rupenye..hehehe

::sama x??::

nota kaki:dari sekolah orang ejek aku “Muchong” dulu aku sgt sensitip…tp skrg dah xde hal..alah bisa tegal biasa gitu..mmg tabiat aku suke buat mulut muncung…abes apo bole buat??=p

2 total views, 1 views today

7 Comments

  1. VP:wah terharu akak sudi dtg blog ni..hehehe alamak sampai xleh beza eh?ahahaha nampak nau muncong

    beli jangan xbeli=p

    dyla:akak..cari je..harga pon murah je..mcm2 jenis ade..tp itik jugak yang yani berkenan..huhu

    mawar:tu gambar lama la..even skrg nampak tersenyum..tp kat dalam hai xsiapa yang tahu ape y kite rasa..hehehe ALLAH je la yang tao=)

    costcreative:tu la mu byk buat dosa ngan aku..bile la mu nk mintak maaf eh…ehhehe=p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge