Hutang Entry

terok kan aku ni..nk hapdate sikit punye susah..ok as my promise nk cite psl vacation hari tu..ni serba sedikit la aku citer…hehehe kedekuts tu xnak cite sume

ok..kali ni naek air asia..air bus lagi..tp xbest sbb 3 seated..so agak menyempit la..


pastu kan xde makan n minum..kalau nk kene beli..kem salam la..mahal wei..air kotak je pon..fire fly gak best!dpt fresh orange ngan snack lagi hehehe dah la LCCT tu ya ampun jauh benor..terkincit2 nak sampai.yela dr shah alam..dekat sejam gak la..ok2 sambung cite

flight aku lambat sket..xtao knp..driver pilot lambat bgon tdo agaknye..hehehe sepatutnye kul9.05pg da sampai LCCT ni kul9.20pg baru sampai..nk tggu ambik bag sume..dekat kul9.45 kot..Pak Tam dah kol beratus kali *tipu la kan beratus..tp byk kali la..sian die dah la nk cepat..so nampak je die masuk kete teros shoot pg bangi. knp ke bangi??jap lagi korang tao

layan sket scenery ms bertolak tu..memandangkan aku naek siang so agak syok aku snap2 gambar..mest org sebelah aku ckp eh jakun nau budak ni..hahahhaha dulik ah.aku xgune camera die pon=p


ni ms kt airport KT lagi..nmpk tu sayap die..lebih panjang dari biase..hahahha *no double meaning eh


ok sambung ke entry laen lak…

~daaaa

25 total views, 1 views today

3 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge