Hepy Ibu Day

ahaks..aci xcampur mcm tu..bialah ketinggalan sket..nk update jugak..

Mak..Selamat Hari Ibu..
thanx sbb jadi ibu pada 6org anak yang sgt babil(degil) ni
dan jugak isteri kepada incik Wan Muda

sgt sabar melayan dan memenuhi kehendak kami..
mls lak nk tulis panjang2…huhuhu

jugak pada sume blogger yang da ade anak(kamu tao sape diri kamu)
Pada nenek,kazen,mak sedara aku..sume la..

sempenan hari ibu..mak aku mmg akan belanja nenek ngan mak sedara aku..makan biase2 je..yang penting ingtan utk ibu2 sume..Makan dekat Seri Wangsa Garden Food..act nk pg Kopitiam sekali tutup da..huhuhu

hadiah utk mak..nant aku beli.hehehehe xtao lagi nk beli ape


ops! ni bukan hari bapa..hehehe P. Long bersama cucu kesayangan..M. Long da meninggal=(

Nenek aku…abaikan dagu yang aku yang da berlapis tu

Mak aku ngan kazen..tu kt sebelah anak die la tu..anak yang kedua lagi..pecaya x??

Mak Ngah aku..mak aku ade 3 beradik je=)

sekian coretan dari ku
~daaa

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. mak ade bagi tau ngan akak..dia celebrate mothers day ngan ur family and pak long… bestnyer.. akak kat jakarta.. mase hari maothers day tuh malam baru sampai.. on je hp tgk mak sms akak..wish happy mothers day to umi khairah.. hehehe..Happy mothers to all… 😉

  2. oneyani says:

    owh patot la dah lame xupdate..pg holiday kt jakarta rupenye..pg sempena mothers day ke?
    hehe

  3. cikgufarha says:

    sepupu tu mcm muda lagi jek…

  4. oneyani says:

    xde la muda sgt ha..29 da umor die
    tp die kecik..mcm budko darjah 6 je badan die hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge