Hati Menangis Tak Siapa Yang Tahu

buat cik mawar..thanx for your concern..yup die je yang selama ni tegor aku nampak hepy

tp mayb silap..kat luar aku masih boleh tersenyum..tp kat dalam..mcm mana gelora hati aku..seksa perasaan aku..aku simpan sorang2..orang laen pon ada masalah..tp masalah aku..aku yang tanggung

kalau korang ada baca entry2 sebelum ni..aku ade cakap krisis ngan mak kan?hal tu dah berlanjutan sampai 2 minggu..anak mana yang xsedih bila jadi mcm tu??

aku citer sket..aku terlalu rapat dengan mak aku..pg mana2 dgn die je…tp dgn satu kesilapan..aku dihukum mcm ni..kadang2 terasa diri ini sangat berdosa..tp kadang2 terasa aku tersepit

aku tersepit antara ‘dia’ dan emak…aku terlalu mengharapkan sokongan dari kedua-dua pihak..now mak dah jadi mcm ni…dan pada si ‘dia’ tempat aku berharap

bukan niat untuk menjauhkan diri dari emak..tp untuk ‘dia’ bagi sokongan pada diri ku..aku tahu..aku lemah…tp dengan cara si ‘dia’ skrg..buat aku makin terseksa

sorry u..i know u help me lot..but now im suffer…pls..jangan bagi alasan keje…pls…understand my situation now..its tooooooooooo HARD for me..

awk xsalah..awk banyak tolong sy..tp pls…for this situation i need more concern..more time from u…

aku lemah..aku betol2 tak berdaya sekarang

nota kaki:i need counselor and therapy right now..really need it

27 total views, 1 views today

10 Comments

  1. sabar yani menempuh dugaan ini..Antara 'dia' dan mak adalah sangat susah kan..Diluah mati bapa ditelan mati mak..Banyak kan sabar dan berdoa semoga Allah lembutkan hati mak yani terima si 'dia'. Be strong..

  2. yani…masa ha diambang ikatan pertunangan yg hampir putus…hubungan ha n ummi renggang sgt…ha phm perasaan yani bile ibu kite dingin ngn kite…tp demi hubungan darah antara ibu n anak…ha korbankan kasih syg ha ngan ex-fience..n sekrg ha dah bahagia…

    apa2 yg berlaku..restu mak ayah didahulukan….=)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge