Hati Menangis Tak Siapa Yang Tahu

buat cik mawar..thanx for your concern..yup die je yang selama ni tegor aku nampak hepy

tp mayb silap..kat luar aku masih boleh tersenyum..tp kat dalam..mcm mana gelora hati aku..seksa perasaan aku..aku simpan sorang2..orang laen pon ada masalah..tp masalah aku..aku yang tanggung

kalau korang ada baca entry2 sebelum ni..aku ade cakap krisis ngan mak kan?hal tu dah berlanjutan sampai 2 minggu..anak mana yang xsedih bila jadi mcm tu??

aku citer sket..aku terlalu rapat dengan mak aku..pg mana2 dgn die je…tp dgn satu kesilapan..aku dihukum mcm ni..kadang2 terasa diri ini sangat berdosa..tp kadang2 terasa aku tersepit

aku tersepit antara ‘dia’ dan emak…aku terlalu mengharapkan sokongan dari kedua-dua pihak..now mak dah jadi mcm ni…dan pada si ‘dia’ tempat aku berharap

bukan niat untuk menjauhkan diri dari emak..tp untuk ‘dia’ bagi sokongan pada diri ku..aku tahu..aku lemah…tp dengan cara si ‘dia’ skrg..buat aku makin terseksa

sorry u..i know u help me lot..but now im suffer…pls..jangan bagi alasan keje…pls…understand my situation now..its tooooooooooo HARD for me..

awk xsalah..awk banyak tolong sy..tp pls…for this situation i need more concern..more time from u…

aku lemah..aku betol2 tak berdaya sekarang

nota kaki:i need counselor and therapy right now..really need it

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. mawar says:

    huhuhu…yanie…semoga kamu bertabah ye…Berdoa la pada Tuhan. Dia sahaja yang Maha Mendengar malah Maha Pemberi…

  2. oneyani says:

    thanx mawar=)

  3. khaiza says:

    sabar yani menempuh dugaan ini..Antara 'dia' dan mak adalah sangat susah kan..Diluah mati bapa ditelan mati mak..Banyak kan sabar dan berdoa semoga Allah lembutkan hati mak yani terima si 'dia'. Be strong..

  4. oneyani says:

    thanx khaiza..hope mak yani lembut hati..si'dia' makin memahami

  5. alaaa…saba k k.yani….N doakn everythg's goes well….k.yani kne kuat..ni dugaan ni…nk uji kte y lemah….

  6. sWeEtdARLinG says:

    meh YM… bab2 kaunselor ngan mak ni, kena cakap dnegan orang yang pernah bertobat…

    if u dun mind sharing wiz me

  7. oneyani says:

    N:than my sis..harap akak kuat

    k.amy:thanx akak

  8. FarHa says:

    yani…masa ha diambang ikatan pertunangan yg hampir putus…hubungan ha n ummi renggang sgt…ha phm perasaan yani bile ibu kite dingin ngn kite…tp demi hubungan darah antara ibu n anak…ha korbankan kasih syg ha ngan ex-fience..n sekrg ha dah bahagia…

    apa2 yg berlaku..restu mak ayah didahulukan….=)

  9. oneyani says:

    tah la ha..susah kan bile sume ni jadi..nak je ckp ngan ha skrg..tp kite jauh..hehehe

  10. FarHa says:

    hemm tu r..kalo dah balik kg pon dok jumpe gokk..muhaha bz sokmo kangg…bulan pose ni ha balik…1ramadhan..pe time nak drive sendiri balik kg huhu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge