Graduan Termuda Tabika Kemas, Kuala Terengganu

Semalam Yani menghadiri Konvokesyen Tabika KEMAS Hadif. Diadakan di Perpustakaan Awam Negeri Terengganu. Memang Luarbiasa Meriah dengan hiasan bagai sebuah expo belon.
Majlis dijadualkan bermula pada pukul 8.30 pagi, tapi memandangkan hujan lebat di awal pagi menyebabkan Majlis bermula sedikit lewat.
Memperkenalkan Graduan Termuda Tabika KEMAS
Hanya berumur 2 tahun gituuu~

*klik gambar untuk kualiti HD

Cer teka sapa? 
Haziq laaa!
*saje Haziq sibuk nak pakai jugak jubah dan topi macam abang dia. Maka Encik Suami pon melayan aje la bergambo si budak gedik ni.

Untung sangat anak-anak sekarang dah dapat merasa Majlis Konvokesyen, Yani dulu harapkan di unibersiti jela merasa pakai jubah bagai. Ni kecik-kecik ko dah pakai jubah, memang kiut miut gitu nengok. Korang boleh bayangkan tak tahap kiut dia tu. 
Rasa nak kenyek je pipi tu.

Untuk gambaran keseluruhan majlis korang boleh layan video kat bawah ni.
Video ni merupakan kompilasi gambar-gambar masa Majlis diadakan.

Enjoy!

*jangan lupa LIKE, SHARE & SUBSCRIBE channel Youtube wanmulianidotcom.

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge