Gerhana Matahari

hari yang sgt busy..hehehe al maklumlah..xpenah buzy kan..tibe2 je buzy..hahhaha *ayat xleh blah=p

eh korang tao x hari ni adalah hari gerhana matahari??hehehe aku pon xbape tao..tp alhamdulillah kali ni aku dapat sambut bersama dgn rakan2 ofis

pagi2 lagi ktorg satu ofis dah pg masjid untuk menunaikan solat sunat gerhana…then saksikan sendiri fenomena gerhana matahari…

betapa besarnya kuasa allah..selama ni maen tgk suke2 je guna film gambar tu kan..pe maksud pon xtao..hari ni baru faham..even xbape jelas..tp nampak la bulan kat tepi matahari..so bentuk matahari xbulat sepenuhnya

balik ofis ade ceramah dari ustad jemputan..ceramah mengenai Nabi Muhammad SAW sempena peristiwa Israk Mikraj..sangat tersentuh isi yang dikupas oleh ustad..syukur aku dapat nikmati sume ni pada tahun ini

lepas ceramah adalah acara makan2..mkn nasi beriyani..burp!alhamdulillah lagi..

syukur nikmat allah berikan….asslamualaikum *tu dia ustazah yani berkata2..hehehe=p

2 total views, 2 views today

6 Comments

  1. he…23x cam tue ek he…23x eh acara makan dalam dulang or makan berganti2 dalm kawah xde ke

    alhamdulillah… bertuah kamu…ade insan len lebih mengejari keduniaan sampai terlepas melihat salah satu keajaiban tuhan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge