Dapor Kene Bom!

hahahhaa bunyi mcm suspen..ni berita terbaru aku terima

Mak aku ckp dapor rumah kene bom!dikhuatiri ramai yang tertimbus..ahhahaha

act dapor rumah aku da di pecahkan..kn tgh renovate..so tggu la hasilnye macam mane..mak aku xtao nk masak macam mane..ktorg berpuase hari ni

hm makan luar lagi la nampak gayanya hari ni..xpon makan je pasir kt dapor tu..hahahaha

serba sedikit progress renovation kt rumah aku
-bilik kt tepi da nak siap..
-tingkat da dipecahkan utk buat pintu bilik
-dapor da buat stor..pintu je xmasuk lagi
-dapor lama da pecah..sambung ngan yang baru..kecik je..sekangkang kera je

nant ade ms..kalau aku rajen aku upload la gambar…byk lagi xbuat tu weiii…tukang ni ade je nk kene hempuk!kt atas rumah..porch kete..bilik air..sume xsentuh lagi..ade je yang beraya dlm debu nant..

tukang ni pon satu..hari jumaat sabtu pon nak cuti..mak sedara salah seorang saket..sume cuti..mcm keje kerajaan je kekdahnye kn??

~daa

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. FarHa says:

    uikss..sempat ke nak siap sume tempat b4 raye?? kalo tak siap info deh…

    dak2 skbtb akan berkumpul tuk wat wat lawatan perdana time raye kekgi wakakak

  2. oneyani says:

    owh ade reunion tu..bagos2 ha jd pengerusi eh..

    siap kot..kalau xsiap kite serang rumah ttukang!hahahha

  3. FarHa says:

    tak le reunion..igt nak kumpul2 raye nanti..jalan2 sama2..amacam?? hehe

  4. oneyani says:

    owh bereh..nk jejak balik che wan..senyap je die lening

    heehehe

  5. FarHa says:

    haa yani tery r..ngan aida n akma sekali..klo dpt la..aritu ha msj azrul..die keje kat putrajaya lening…nanti per2 hal ha bgtahu azrul..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge