Cermin dan ETIQA


hm aku baru je nak buat entry pasal cermin kete..mawar dah tegor..ahahah sgt prihatin la kamu.. cewaaah dan dan prihatin..ye sbb ktorg sama2 memakai savvy

*semalam satu hari xde entry baru kerana server adalah down..dgn aku sekali down..mencik huhuhu

wahai cik mawar..kereta ku dah dapat cermin baru..xde nye lagi nak pakai plastik sampah hokay??=p

dan yang lagi best..tanpa perlu mengeluar kan duet barang sesen dua pon..ehehehe

alkisahnya kereta aku mmg ambik insuran untuk cermin..cek punya cek dalam insuran hanya cover windscreen..tp!!!

hehehe ayat konon2 nak bagi suspen…bile g bengkel..orang tu cakap mujur awak pakai ETIQA..even state hanya windscreen tp mmg cover sume cermin

wah hati aku berbunga riang..xmelayang duet aku..so max dorang cover adalah RM300..cermin tu mayb xsampai pon 300 tp tao je la..orang bengkel mest markup lebih kan..aaah ade aku kesah??yang penting aku xyah bayar=p

skrg aku cume perlu pg tinted la..aku ingat nak tambah tinted sekali la..tinted skrg dah pudar..kawan aku cakap mcm kete akuarium..sume nampak kat dalam..cet pui pui keji giler penghinaan tu

even tinted aku xtebal..tp ade warranty 5 tahun tu…warranty utk fade sekali..tp ape guna warranty kalau kedai tu kat KL…waaaaa=(

sekian dari bilik berita melapurkan..ehehehe

nota kaki:jom ramai2 pakat pakai insuran ETIQA..ehehe agen insuran sila bagi komisyen=p

25 total views, 1 views today

10 Comments

  1. QuEeN Of 2 Heroes:cantek?heheh thanx ye..tp sy xniat nk tunjuk kete pon..niat nk cakap psl cermin je..kang ade org ckp ape lak=p

    N:wah gitu..kalau dapat pg KL ngan kete kan bagos..tp pg sorang aduh kering la poket=(

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge