Cendawan Goreng

Semalam balik keje..mak aku msg suh beli mkanan sket utk minum petang..so aku pg kt Gong Kapas..kt situ mmg jual mcm2 kueh..aku pon beli Cendawan Goreng+Lepat Pisang+Goreng Pisang hehehe tu sume ikot selera tekak aku..aku mmg suke mkn Pisang…okeh=)ni la rupe Cendawan Goreng..tp xclear sgt..mkn sos..act ktorg kt TRG mkn ngan sos tu..kalau kt tempat korang mkn ngan sos kicap kn? sos ni same mcm sos keropok..SHEDAP!heheheni lak Lepat Pisang..aku mmg suke lepat ni..byk pisang n ade kelapa..kalau pg kedai ni xsah kalau xbeli lepat ni..hehehe
pekena lak ngan Teh Panas..huhu mmg MANTOP la
act Cendawan Goreng tu special sket..sbb dorang tanam sendiri..n cendawan nye gemok2..hehehe
tp kalau goreng sekali ngan daun kari..lagi shedap.aku xpenah buat pon..heheh just penah mkn kt Bangi
hm..mak aku da sound awal..cendawan ni xbagos sgt..angin..tao je la aku ni kan ade penyakit angin2 ni..hehehe
so mlm tu aku diserang lagi kembung perot..so sape2 y nkmkn tu..beringat2 la sket ye

41 total views, 1 views today

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge