Bubur Lambuk Day

entah ape mimpi bos aku arini..ade jamuan bubur lambuk lak…aku layannnn kan aje


owh sangat sedap ye bubur lambuk ni..makan panas2..aku yang xbape gemar ni pon abes 2 mangkuk..xkire laki budak lagi..makan xberenti..aahahahaha janji kenyang=)


majlis makan2 ni buat kat hall..dah rupe cafe lak hall ni..hehehe

nota kaki:aku merindui saat bermanja dengan ibu=(..dah 2 malam berturut2 mimpi aku dah baek dgn die tapi hakikatnya…hm..

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. khaiza says:

    yani boleh tanya sikit tak? Nape gaduh ngan mak sebab mak x boleh terima pilihan yani ke? Sorry kalu soalan ini mengganggu yani..

  2. sWeEtdARLinG says:

    waaaaaaaaaaaaaaaaaa syoknya bubur lambuuuukk…

    kat KL ni bubur lambuk pakai daging & ayam, apa barang????

    bubur lambuk buh ikan laa weiiii

  3. oneyani says:

    yup betol tu..bubur lambuk adalah letak ikan..sgt sluuuurrp sluuurrp la kan

    eh xpenah lak mkn bubur lambuk letak daging ngan ayam..hehehe

  4. adus..br aritu gtau ibu tingin bubur lambuk..sabau2..2mggu ag nk poser…

  5. oneyani says:

    N:N xrasa lagi bubur lambuk trg…gune ikan je..nan ado ayam n daging..sodap!nyum nyum=p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge