Biskut Diet La Kunun

ha ha hampeh!

itu bersin ala-ala orang tengah saket ati ye

maklumla aku ni kan kunun-kunun nak diet–kunun je ye kawan-kawan

so kudap-kudapan pilih yang high fiber..

biskut yang paling aku suke adalah Weetameal

tapi tengok la ape yang aku dapat


hancur!lebur!

luluh hati aku bila bukak je packing nampak dah berderai

see kejam bukan??
aku konon nak beli yang murah..so beli yang dalam kotak je..tapi ini yang aku dapat..

pengajaran:sebelum beli biskut dalam kotak goncang-goncang dulu..agak-agak berderai jangan ambik

tapi kalau korang beli kat kedai amoi dekat ofis aku ni..ko goncang sampai hancur..pastu blah!jangan beli taoahaha

seb baik aku suke biskut ni..teros beli yang dalam tin..sampai sudah haram aku nak sentuh..ade lagi kat atas rak meja ofis aku..sape nak?mai mai kite pakat jamu bikut cicah air oren..muahaa sangat tak sesuai ok??

nota kaki:dulu konon beria la makan biskut high fiber..sekarang cheezel…cheese tart..tak leh tinggal beb!=p

22 total views, 1 views today

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge