Bibik..Gosok Baju tuuuuu

bajet ade bibik la sangat..berangan!tp kan best ade bibik…nak g keje xde susah2 nk gosok baju..ahahaha motip???mest la malas nk gosok baju kan??ish ape ni anak dara pemalas..gosok baju je pon!

aaaaiiii aku paling lemah bab gosok mengosok ni..rela cari baju yang material xperlu gosok…adekah itu salah satu ciri aku xleh kawen lagi..ahahhaa bole gitu??

smlm mood rajin tibe2 masuk dalam badan…so malam sblm g keje dah siap2 gosok baju..baju adik2 sekali aku gosok


baju adik aku sorang sekolah menegah..sorang sekolah rendah


ni baju kakak budak..

sebelum ni mmg aku gosok baju dorang..tp lama2 dorang makin ngade2 mcm mgosok baju tu t/jawab aku je..ajar sket dorang berdikari…pui padahal memang malas

skrg nan ado la aku gosok baju dorang..bangon pon da 6.45 mane nk solat..nak mandi lagi..pastu mula la pagi2 berebut gosok baju..huhuhu

da abes gosok..aku cakap “esok gosok baju k.ngah lak ek…(k.ngah tu gelaran utk aku dlm fmly) arini dah gosok baju korang”

wah giler x aku?dgn adik pon berkire..agak2 la wei..baju dorang sendri pon gosok cincai je..ni nak gosok baju aku….waaaa mintak jauh..ade je baju aku koyak yang nant

bibik..esok saya nak pakai baju kuning tu eh…lalallalalalla~~

2 total views, 1 views today

6 Comments

  1. Elok pun belajar gosok baju sendrik..

    sekarang dah senang cucuk plug on suiz adjust panas, gosok

    zaman akak dulu, seksa pakai iron yg berat tu. nak panas kena pakai arang tunggu lah arang tu dkt nak jadi abu baru gosok kalau tak terbako kain. gosok punya gosok abu arang tu plak terbang melekat kat baju..hangin satu badan

    pas tu tak nak guna arang guna tempurong kelapa lak. tapi api dok marak tak reti nak padam sampai habis tempurung baju tak gosok-gosok jugak..hampeh huhuhuhu

    nostalgia sunggoh =)

  2. salam,tumpang lalu….

    nk lagi senang ke????
    anto je kat saye…saye amik upah iron bju rm1 sehelai…

    salam,tumpang lalu….

    1.Perkhidmatan menggosok pakaian seragam sekolah, pejabat, baju kurung dan sebagainya.

    2.Hujung minggu (jumaat, sabtu, ahad)

    3.hanger kena bwk sendiri la…
    nnt kene caj lain plak,hehehehe

    4.beralamat di taman sri rampai wangsa maju-berdekatan alpha angel

    5. pape boley cntact saye di talian:0102254661

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge