Ape Perasaan Anda

kalau ade sebuah kereta duk bertenggek depan rumah korang macam ni??duk perati je rumah korang…


haruslah seram sejuk bukan??alkisahnya…meh aku nak citer sket

satu hari tu..aku balik keje..mak aku cite pada kami adik beradik..

pagi tadi ade sebuah kete duk depan rumah..ade 3 orang laki duk dalam tu..tengok je kat rumah kite..dorang tak bukak tingkap pon..mok intai dari tingkap

aku ngan adik aku terus glup!rase takde darah dah kat muke..nak nanges wei takot sangat!sumpah takot

mak aku bole cakap lagi tapi mak lupe nak tengok no plat..teros rase nak cekik die..ahah kejam giler..tapi sumpah aku takot

teros adik laki aku tu plan macam-macam..nak kerah kawan datang rumah berjaga..nak report polis..

aku lak report kat ejen perisik siap-siap..kot-kot la ape-ape jadi pada family aku..id aorang pertama yang kene bertanggung jawab!ahaha maklumlah ayah aku jauh di sana..abang aku..lagi la tak de harapan..2 hari baru sampai Malaysia kalau suruh balik

adik aku sorang lagi tu lagi ganas..siap sedia pisau..baygon..kayu kat tepi katil..tu memang dah stok menakutkan bila ingat balik…tak campur dengan lagi ilmu silat yang penuh di dada masing-masing..ehehe

malam tu pulak aku gelisah je..kejap-kejap terjaga..yela fikir yang bukan-bukan kot..maonye tak..skrg banyak kes samun…yang lagi sadis pakej sekali dengan rogol..seriau la nak cakap lebih-lebih

sekali malam tu kami selamat!pheew lega

esoknya aku tanye mak ade lagi tak kete tu?

die bole cakap..ade..tapi tu kete tukang yang buat keje kat rumah aku

gambar ni aku snap sehari selepas kejadian…dorang ni tukang baru..sebab tu mak aku tak kenal

adoooi la chooii betol..tukang kat rumah aku ropenye..penat je aku adik beradik duk gelisah mimpi..mak aku rilek je jawab macam tu…teros rase nak buat muke macam ni depan mak

::muke orang yang sewel::

ahaha bila ingat balik kitaorang punye kalut..punye seram sejuk malam tu memang sangat kalakar la wei!

nota kaki:awas sape-sape yang berani nak ‘datang’ rumah aku lepas ni..ahahhaa

About Author

Muliani

Ibu kepada 3 orang anak dan telah berjaya menyusukan sepenuhnya lebih dari 2 tahun. Salah seorang dari Kumpulan Sokongan Penyusuan di Hospital Sultanah Nur Zahirah Kuala Terengganu.

Comments

  1. FIESYAH says:

    he…he….

  2. Mama Hanim says:

    adusss…suspen btul..

  3. naz says:

    hahahah sakai la

  4. oneyani says:

    fiesyah:hoho

    mama hanim:sangat suspen kan

    naz:sape y sakai tu??

  5. Diyanazman says:

    khakhakhaaa!! kelakar giler cerita ni… yg si tukang pun… kalau nak buat inspection kuar la keta tu bagi salam ke apa.. ni duk perati2 dr dalam keta cam penyangak apa hal! ahhahahaa

  6. oneyani says:

    wah dianaazman in the house!!!!terharu=p

    tao xpe..die bole perati tanpa bukak tingkap..sabo jela..

    dan si omak pon satu hal..perati kut tepi tingkap je..bukan nak keluar sergah ke ape=p

  7. Marsha~ says:

    chooooooooooooyyyy.. saspen tuuu.. yg tatah siap sediakan parang tu semua.. hahahah.. yg mamat tu pun satu, nak tukang rumah gaya mcm nak merompak.. ghahaha

  8. YanDarwisy says:

    Tul gak tu, skrg mcm2 bleh jadi. Maner2 pun tak selamat.. Fuh!

  9. lieza says:

    hahahaha..yani ni lawak lah..bikin suspen je…

  10. Hafiz Ismi says:

    Bengong btul makcik nih.. haha~

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge