Aku Nak Mati Dah Kot…

???

mesti pelik baca tajuk aku kan…

harini aku adelah ngantok yang hamat…ngantok sampai penat dah menguap…lenguh mulot aku duk menguap aje…

semalam aku mimpi arwah wan senyum kat aku…pagi tadi masa reverse kete aku p langgar beskal adik aku…tahla…

secara logiknya sebab arini aku pakai kete orang laen..yang xde sensor..dan berbonet panjang..so xdapat nak estimate ngan jarak belakang..tp kalau ade maksud tersirat allahualam..

ofismet aku cakap aku nak mati dah…

so kalau betol…aku mintak maaf andai ade salah silap kepada semua yang mengenali aku…so maafkan aku ye..pastu mane-mane yang aku ade terhutang tu kire halal la ye=p

arggghhhhh nguap lagi

::mati sambil makan chicken wing::

muahahahaha

nota kaki:kalau aku ade tulis blog ni lagi pasni..maksudnya aku masih hidup ler..ehehe

22 total views, 1 views today

11 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge