Aku dan Hutang

hai banyak duet susah…xde duet lagi susah mak…

tibe2 malam ni..di saat ini aku sangat saket kepala fikirkan hutang aku…tp aku xhutang dgn org laen..fuh!tarik nafas lega sket…abes aku utang ngan sape??hutang ngan diri sendiri..boley??

ok2 aku adalah hutang dgn duet hasil dr biz aku sendiri..arghhh makin lama makin byk..mula2 100..200..400..dah bape kali hutang..bape kali byr..dan skrg hutang aku meningkat RM800!!

wei!!saket pale den mane nk cari ganti tu…gaji pon cukup2 makan sajor..nan ado shopping moping ye..alhamdulillah berkat biz merasa la pakai baju baru..at least berganti gak la baju aku…dah xde nk fikir brand dah..sebat je..

dulu kalau nk pakai baju..x nicole..hush puppies..padini..tp skrg..xde nafsu dah!hehehe sebenarnya..xde duet..so nafsu otometik xde..*clap clap yang tu aku sukeee

yela duk trg..aku g keje pakai baju kurung je..ms ni la nk gune baju kurung yang melambak tu..xkan tggu kenduri ngan raya je kot..

korang bg la suggestion sket cane kurangkan perbelanjaan harian aku ni..ok dulu ms mula2 biz aku konon2 displin la sgt..nk baju pon bayar..fine!

pastu..nk baju sebat je..dlm hati..xpe untung leh recover..fine!pastu bile xcukup duet…eh gune sket duet biz ni..nant bayar balik..sampai sudah..hutang makin meningkat…tensyen nye=(

kunun2 lagi..purse sampai 2 sbb satu duet biz satu duet sendiri..bile xde duet tarik jugak sehelai 2..huhuhu abes mcm mano..nk simpan kt bank..berat je kaki nk melangkah..sudahnye makin nipis…weh gue tertekan dah ni..otak makin berat..nafas makin sempit

suger deddiiii..help..anyone!anyone!haahhaha sempat lagi…=p
muke yang sarat dgn masalah..berkerut xhengat..mest korang pon tensyen tgk muke aku ni..muahahaha silakan!

23 total views, 1 views today

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge