100110

dulu kawan aku pernah cakap..kalau nak kawen or tunang ambik la tarikh 010110..100110..101010…

motif??

sebab ktorg ni org IT..bole??yela aritmetik language kan hanya gune 0 dan 1..cet konon la..IT katenye..

tp disebabkan ‘kisah cinta’ yang berkubur..so sume planning adalah musnah sama sekali tsk tsk :'(

tapi aku yakin..di atas sume kesedihan yang aku alami..akan terselit kebahagiaan yang Allah janjikan…aku yakin kebahagiaan itu akan muncul sikit demi sikit..janji aku yakin dan kuatkan semangat..

jadi sempena tarik 10/01/10..aku gunakan untuk sesuatu sepenuhnya..even xbesar..tp aku kire sangat bermakna untuk diri aku dan aku berdoa moga tarikh ini dapat di kenang hingga akhir hayat…

semalam pon aku baru je dapat berita dari ‘dia’.. ‘dia’ pon sedang mencapai kebahagiaan itu..tiada apa yang lebih bahagia untuk aku melainkan mengetahui yang ‘dia’ sedang berbahagia..even bahagia itu bukan datang daripada aku..aku redha…


moga kebahagiaan milik kita bersama…amin…

nota kaki:arini pon cun gak tarikh kan..110110..ape yang penting arini besday CT woooo…so sape nak hadiahkan cd CT-KD pada aku lak lepas ni??tibe-tibe huhuhu

2 total views, 1 views today

16 Comments

  1. syada:ahahah xkan nk terikat ngan tarikh kot…adeh kalai 2011 umor dah 26..tua dah tu=(

    bro:ahahah gambar penuh maksud tersirat tu…=p

    N:10.10 mest byk kenduri kat sane..sini xleh buat sbb hari ahad working day la syg

    are-ja:org tu terpaksa mencari kebhagiaan laen even susah…

    ahahha sempat lagi ke?calon di mana ko calon=p

  2. Pingback: 110111 - WANMULIANI.COM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge